środa, 5 marca 2014

-2-

"DOM ARTYSTY"


W dzisiejszym poście zaprezentuje mój pierwszy poważny projekt, a mianowicie domek jednorodzinny. Inspiracją do stworzenia projektu były dla mnie dwie kostki, którymi zaczęłam się bawić jak małe dziecko. Efektem zabawy jest wniknięcie jednej kostki w drugą. Jak zaprezentowałam w szkicu poniżej. 

Po przeniknięciu się brył poprowadziłam od kostki, którą nachyliłam pod kątem 45 stopni ściany do ziemi. Efekt był według mnie ciekawy, ponieważ dom zawarł w ten sposób klasyczny kształt przekrojowy standardowego polskiego domu .Na efekt końcowy projektu trzeba było jednak poczekać około 2 miesięcy. Wraz z moim prowadzącym profesorem zmagaliśmy się z wieloma problemami natury fizycznej. Głównym problemem była ściana, a raczej dach który tak naprawdę był oszkloną ścianą stworzoną idealnie dla pracowni malarskiej. Gdy problem został rozwiązany i obie strony były zadowolone zabrałam się za rzuty i przekroje oraz wizualizację. W tworzeniu modelu 3D posługiwałam się sketchup-em. Program przydatny jednak człowiek musi mieć stalowe nerwy aby wytrzymać z renderowaniem zdjęć :) ( niestety ja nie posiadam takich) 



 
Wizualizacje wykonałam w programie: Irender - polecam! 
Na tym zakończę dzisiejszy wpis. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do komentowania i wymieniania się doświadczeniem studenckim :) 
Martianna

1 komentarz: