środa, 23 kwietnia 2014

Rysunek portretowy - początek

Kiedy nasz prowadząc zakomunikował, nam że od następnego tygodnia zaczynamy studium postaci z lekka się zaniepokoiłam. Powód jest prosty, z postaciami nigdy nie miałam do czynienia, a jestem osobą która lubi chodzić po stabilnym gruncie.  Dlatego zaczęłam oglądać w internecie na czy powinien rysujący się skupić przede wszystkim. Do użycia narysowania portretów pokusiłam się o węgiel, w którym czuję się najpewniej. ;) Efekty nie są piorunujące ale to dopiero początek! Oto kilka przykładów moich rysunków:

Martianna

23 komentarze:

  1. Pierwszy rysunek jest świetny! Zawsze chciałam mieć talent do rysowania, to jednak nie moja działka. Podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! W rysunku postaci nie czuję się jeszcze dobrze ale się uczę i dążę do perfekcji :)

      Usuń
  2. Według mnie rysunki są świetne! Powodzenia w dalszym rysowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebawem opublikuję martwą naturę w moim wykonaniu. Według mnie znacznie lepiej mi wychodzi! dziękuję bardzo za tak pozytywne komentarze!

      Usuń
  3. Świetne rysunki <3 Zwłaszcza ten 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taką chaotyczną kreskę :)
    Zauważyłam jednak małe nieprawidłowości w proporcjach twarzy. Spróbuj może na początek ćwiczyć sam układ ust, oczu, nosa, całej reszty bez wchodzenia w szczegóły? Odkąd ćwiczę w ten sposób zauważyłam, że robię postępy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK. Właśnie w nosie i ustach czuję że jeszcze raczkuję. Jak mawia mój prowadzący " od ogółu do szczegółu" a ja zawsze chcę wszystko dopieścić do końca... Próbuję od tego odejść ale jest ciężko :)
      Co do kreski właśnie dzięki żmudnym pracom mojego profesora do tego doszłam! Dziękuję za wypowiedź i na pewno posłucham rady!

      Usuń
  5. ach kocham to, pierwszy rysunek powala :D

    www.visnafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. między zdjęciami zawsze piszę skąd są rzeczy które mam na sobie :)

      sukienka - nn, botki - River Island, nie wiem z którego sezonu, są z zagranicy

      Usuń
  6. Fantastyczne rysunki !!! Najbardziej podoba mi się ten pierwszy.


    " Dąż do celu, a na pewno Ci się uda! " ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy na 6, drugi na 5 a trzeci na 3+

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyczytałam w komentarzach, że masz pracować nad proporcjami twarzy. Mają rację, ale mi na przykład rysunek trzeci, gdzie twarz jest lekko "rozciągnięta" podoba się najbardziej. Drugi rysunek również świetny. A pierwszego nawet boję się podsumować. Idealny :) Powodzenia w dalszej pracy!

    ( http://bezczelnemysli.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyciągnięcie twarzy jest specjalne - taka modelka :) dziękuje bardzo za ocenę! zapraszam ponownie

      Usuń
  9. najbardziej realistyczny jest zdecydowanie pierwszy, jednak ostatni ma swój artystyczny urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie o to chodzi bardziej plastyczny i artystyczny według prowadzącego zajęcia jest własnie ostatni a pierwszy jest po prostu odzwierciedleniem identycznym postaci.

      Usuń
  10. thx bardzo:)
    super, że się podoba :)


    ps. jeśli chciałabyś być na bieżąco z moimi postami, zachęcam do follow facebooka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ten rysunek ! :)
    co powiesz na wspólną obserwacje ?
    http://life-is-beautiful17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem niezłe rysunki. Pierwszy jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne rysunki .Co powiesz na wspólną obserwację . Na pewno Ci się przyda .
    http://julencja1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie <3
    zapraszam do mnie: www.rumeur-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Postacie nie są jakoś bardzo skomplikowane, warto znać pare trików przy ich rysowaniu :)

    http://mylifeshappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń