poniedziałek, 31 marca 2014

Klika słów o autorce...


Martyna Anna Dziurska

Jestem studentką drugiego roku ARCHITEKTURY I URBANISTYKI w Raciborzu. Od 5 lat zajmuję się rysunkiem technicznym i artystycznym - rysunek to moja największa pasja. Od zawsze byłam aktywistką. Obecnie jestem Przewodniczącą Rady Uczelnianej Samorządu Studenckiego w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, jestem czynną wolontariuszką DKMS POLSKA oraz innych organizacji w rejonie mojego zamieszkania. Współpracuję z " Galerią Czarny Kot " w której organizuję wernisaże prac studentów.
Odbyłam praktyki w ARCHiDOM i AC Konserwacja Zabytków Piotrowski, Kosakowski

Jestem również współzałożycielem koła naukowego ARCHITEKTON ( obecnie pełnię funkcję prezesa koła ) które działa na Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu. Po zdobyciu tytułu inżynier architekt planuję kontynuować swoją naukę na drugim stopniu najprawdopodobniej na Politechnice Gdańskiej.

Architekci którzy mnie inspirują w tworzeniu: Gaudi, Calatrava, Hadid, Budzyński, Konieczny

7 komentarzy:

  1. thx bardzo, miło mi:)

    ps. zachęcam do follow facebooka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi poznać :) Robisz wiele dobrego :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę mieć nietypową prośbę? Jesli chcesz możesz usunąć ten komentarz oczywiście. Robię taki konkurs znajomym i jednym z nich jest ocena zdjeć, które w ramach danej kategrii wysłali... Oceniać mają osoby publiczne, które ich nie znają. Jeżeli miałabyś chwilkę byłoby mi bardzo miło gdybyś oceniła zdjęcia z tej ankiety: https://docs.google.com/forms/d/1B2yo2Q1FJwqFjLPXcJ6MhOIXv0_QdsqKlFqVY-w1OCU/viewform Bardzo dziękuję za pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Martyno,

    Miło Cię poznać:). Z opisu wyglądasz na osobę bardzo energiczną i pełną pomysłów. Na pewno będę obserwować Twojego bloga i szukać na nim inspiracji, zwłaszcza, że szykuje mi się mały remont, więc chętnie szukam na blogach związanych z designem i architekturą ciekawych pomysłów.

    Pozdrawiam

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście uważam iż aktualnie najbardziej ważna w motoryzacji jest ekonomiczność danego samochodu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak będzie wyglądała motoryzacja za 30-40 lat. Już przed 2000 rokiem zapowiadało się teorie na temat bezobsługowych pojazdów, poruszających się z punktu A do punktu B bez pomocy kierowcy :-) Miało się to nijak do rzeczywistosci. Dzisiaj oprócz designu producenty prześcigają się w coraz mniejszym "teoretycznym" spalaniu auta, oraz w maksymalizacji różnych niepotrzebnych systemów przez które często trzeba odwiedzać autoryzowane serwisy. Moim zdaniem motoryzacja porusza się trochę nie tą ściążką którą naprawdę powinna... Wyniki spalania często fałszowane itp. :-(

    OdpowiedzUsuń