czwartek, 10 lipca 2014

Design table.

Witam, dawno nie pisałam ale pochłonął mnie wypoczynek po sesji - w końcu każdemu należy się chwila relaksu! W dzisiejszej notce chciałam Ci pokazać kilka ciekawych pomysłów na oryginalny desing w domu przy pomocy najczęściej występującego mebla w domu, a mianowicie stołu. Niektóre stoły wykonane zostały własnoręcznie i szczerze mówiąc najbardziej przykuwają oko - podziwiam ludzi którzy zamiast kupowania tworzą własne rzeczy, w końcu jest teraz wielka moda na DIY! :) Zapraszam do oglądania!



Martianna

13 komentarzy:

  1. Ten szklany stół z pierwszego zdjęcia i to kwadratowe coś z 6 :)) Skradły moje serce, chetnie widziałabym coś takiego u siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zakochałam się w szklanej 13, praktycznej 17 i gwiaździstej 19 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie nie przepadam za tego typu meblami, ale niektóre są naprawdę świetne :)
    A stół 12 mogłabym nawet wstawić do swojego pokoju :d
    http://folkkejti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość jest fenomenalna, ach jakby się chciało mieć takie w domu... :) Fajny post :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne meble. Masz racje te DIY są szczególnie wyjątkowe i przykuwają uwagę ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. DIY według mnie rządzi :) Zwłaszcza ostatni stół ^^ Zapraszam serdecznie od czasu do czasu na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne pomysły, kilka wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku *.* ale świetne ^^

    pozdrawiam, Anabella ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Stół.. prosta rzecz, a jednak tyle można z nią zrobić.. nie zawsze musi mieć 4 nogi :)

    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie cuda :)
    ten z kolorowych okrągłych blatów mistrzostwo ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się najbardziej podoba pierwszy: ładny i prosty, a szklany, czyli taki jaki lubię :)

    OdpowiedzUsuń