środa, 2 lipca 2014

Restauracja OUTDOOR

Relaksując się na plaży przypatrywałam się restauracją OUTDOOR. Łatwo da się zauważyć, że ludzie wolą siedzieć na otwartej przestrzeni podziwiając, piękne niezapomniane uroki miejsc w których przebywają niż siedzieć w zamkniętej a zarazem ograniczonej przestrzeni. Dlatego w dzisiejszym poście chciałam Ciebie wprowadzić w magiczny świat takich restauracji które znajdują się na całym świecie. A oto kilka przykładów które zaparły mi dech w piersiach:










fotografie: internet

Każda z wyżej pokazanych restauracji ma swój inny ale za razem oryginalny klimat. Dla jednych ludzi restauracja kojarzy się z gwarą i hałasem, a dla drugich z wyciszeniem i spokojem.
Która z nich najbardziej Ci odpowiada i dlaczego? Zapraszam do konwersacji na ten temat!

Martianna

8 komentarzy:

  1. Obserwuję :D Mam nadzieję , że i Ty zaobserwujesz ;) Jeśli będziesz tak miła możesz poklikać w linki ubrań z Sheinside. Dzięki
    http://truskawka13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są restauracje outdoor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj tak mają swój klimat, marzy mi się restauracja z widokiem na ocean taka jak na zdjęciu ostatnim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne <3

    ps. a u mnie? DELIKATNIE PASTELOWO I FASHIONOWO;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne ! Aż zapragnęłam tam być w tym momencie :))

    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne <3 bardzo spodobał mi się ten post , dla mnie wszystkie, które pokazane są na zdjęciach, są jedyne w swoim rodzaju , nie potrafiłabym wybrać jednej.
    Oczywiście kojarzą i się z wyciszeniem i spokojem .
    zapraszam do mnie ;) http://onlyourwoorld.blogspot.com/2014/07/wakacje.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to się teraz rozmarzyłam o wakacjach ;) pięęknie tam jest, aż chce się zostawić wszystko i pojechać choć na jedną noc :)

    OdpowiedzUsuń