sobota, 30 sierpnia 2014

BIAŁO-CZERWONI w architekutrze wnetrz


Dzisiejszy mecz POSLKICH siatkarzy dał mi energię na cały weekend. Wspaniałe zagrania i genialny wynik 3:0 czego chcieć wiecej? Trochę żal mi Serbów, jak to zwykle przegranej drużyny ale co tam cieszmy się wygraną i opłakujmy przegranych! :) Z tej jakże spodziewanej wygranej przygotowałam specialny post, w którym pokazuje że łączenie architektury z naszymi narodowymi barwami nie wychodzi aż tak źle jak się pewnie spodziewacie! :) ZAPRASZAM!

Przykład nowoczesnej architektury.Jednak akceptowany przez niewielkie grono, ponieważ uważany jest za zabardzo nowoczesne... wręcz kosmiczne wnetrze. A Wasza jaka jest opinia dotycząca tego zdjecia?

A teraz przykłady pokoi dla dziecka, porzykład niżej jest dla mnie elegancki, spokojny i w sam raz dla przyszłego siatkarza :)
 Kolor czerwony jest lekko wyciszony ( przyciemniony) i nie jest aż tak wyrazisty co nadaje pokoikowi zupełnie inny klimat.

Home Design and Interior Design Gallery of Kids Bedroom Magnificent Red White Strips Wallpaper Pattern With Fabulous Bed Level And Charming Bookshelves Furniture Ideas 16 Picturesque Girls Bedrooms Designs 1166x833

Natomiast pokoik dla maleństwa jest żywy i zachęcający dziecko do zabawy, jednak chyba troszkę za żywy... dlatego do bieli i czewieni dołożono w nim jeszcze jeden kolor: szaro-czarny, który stłumił wrzask czerwieni :)

Cute Baby Furniture Sets with breathtaking style and design : Awesome White Black Red Baby Furniture Sets Interior Design As Handsome Design Idea

Ten pokoik jest dla mnie idealny. Czerwień została zastosowana jako dodatek a nie dominante. Dzieciątko na pewno będzie się czuło komfortowo w łóżeczku, a mama w krześle :)


I na koniec salon. Salon który sama bym mogła posiadać. Tym razem dominuje czerwień i szarość a biel jest tylko dodatkiem, jednak jako dodatek sprawdza sie rewelacyjnie! :) 

Awesome Red Living Room Design Ideas : Outstanding Red Living Room Design With Pendant Lamp

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :) A siatkarzom: SAMYCH WYGRANYCH SETÓW!! :)

Martianna

18 komentarzy:

  1. Ja lubię czerwień, ale raczej jako akcenty. Sama mam czerwoną komodę z ikea (zatem ta czerwień bardziej skandynawska, nie soczysta). W salonie tej czerwieni na tym zdjęciu dla mnie za dużo, ale w pokoju dziecinnym wygląda ona super! Dobrej nocy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie uwazam. Czerwien powinna byc dodatkiem a nie dominanta. Ale sa pomieszczenia gdzie ta soczysta czerwien pasuje, ;) pozdrawiam

      Usuń
  2. ładnie!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/autumn-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie czerwień we wnętrzach ponieważ dodaje klasy i artyzmu. Nie łatwo jest z czerwienią eksperymentować, ale jeśli zrobi się to dobrze, można uzyskać cudowny wynik końcowy. Super propozycje pokazałaś.
    Miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze ze przykłady się podobają. Oj racja czerwień to kolor z którym nie jest łatwo eksperymentować ponieważ jest trudny ale przykłady pokazują ze warto podjąć to ryzyko :) pozdrawiam Marysia i życzę udanej niedzieli

      Usuń
  4. Też jestem fanką siatkówki:)) Podoba mi się Twoje porównanie biało-czerwonych wnętrz do barw narodowych. Może nie każdy lubi takie połączenie, ale nikt nie zaprzeczy, że wybrałaś piękne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, jak sama zakochałam się kiedyś w czerwono białej kuchni z czarnymi dodatkami! Takie zestawienie kolorystyczne potrafi stworzyc niesamowitą przestrzeń we wnętrzu..
    Milej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko tak samo uważam kolor czerwony nie jest zły. Trzeba.po prostu go dobrze dopasować do wnętrza. Miłej niedzieli kochana

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się pierwsza aranżacja - jest bardzo stylowa i ma w sobie to "coś". Wnętrze nowoczesne do mnie nie przemówiło, a pokój dziecięcy pierwszy jest zbyt krzykliwy. Zgadzam się co do drugiego - dodatek czerwieni jest bardzo dobrym pomysłem. Taki akcent jest zdecydowanie akceptowalny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wypowiedź. Zgadzam się z nią w 100 procentach :) każdy wystrój pasuje do innego człowieka i nigdy nie będzie tak ze wszystko będzie się podobać ale taka praca architekta. Aby projektować dla jednej osoby a nie dla wszystkich.

      Usuń
  7. Na pierwszym zdjęciu czerwona ściana jest cudowna, nieprzesadzona, o fajnym odcieniu. Cała reszta jakoś do mnie nie przemawia. Zdecydowanie wolę jasne pomieszczenia, czerwień ewentualnie jako drobny akcent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda opinia jest dla mnie ważna. Dziękuję za ta wypowiedź. Mam podobne zdanie. Czerwień jako dodatek nie dominacja. A jak już dominacja to bardzo dobrze przemyślana. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Podobają mi te wnętrza, jednak jestem od jakiegoś czasu fanką wnętrz uniwersalnych. Zauważyłam, że takie wyraziste kolory szybko się "opatrzą". Najlepsze rozwiązanie (przynajmniej dla mnie), to dodatki w takich zdecydowanych kolorach, ponieważ można je dość często i niskim nakładem kosztów wymienić

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o czerwień to jakoś nigdy nie mogę do końca przekonać się do tego koloru... Choć dodatki bywają naprawdę prześliczne i różne tego typu akcenty kolorystyczne mnie urzekają, to jakoś u siebie w domu tego nie widzę;)) Pozdrawiam Cię słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również czerwień stosuję jedynie w dodatkach, tekstyliach itp. jest niesamowicie energetyczna i piękna, ale przy moim spokojnym usposobieniu wystarczają same dodatki :) bardzo podoba mi się zdjęcie z białym pokoikiem dla malucha, gdzie czerwień zastosowano właśnie w ten sposób :) spokojny a pełen energii jednocześnie ;) pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Alicjo ;) pokoik dla malucha też jest moim ulubieńcem :)

      Usuń