czwartek, 21 sierpnia 2014

GOOGLE w Dublinie


Witam serdecznie, pogoda nie dopisuje chyba nigdzie. U mnie pada i temperatura spada na słupku do 10 stopni. Smutne ale prawdziwe zakończenie lata dlatego dużo czasu spędzam teraz przy remoncie klatki schodowej u mnie w domku - efektem końcowym podzielę się już we wrześniu :)

Nazwa



Dzisiaj postanowiłam zapoznać Was z siedzibą GOOGLE w Dublinie. Zapytacie się pewnie dlaczego Dublin? Odpowiedź poniżej :) Zapraszam!
Budynki siedzib GOOGLE słyną z tego że tworzą piękne, wyjątkowe i oryginalne biura jak i dbają o dobre samopoczucie swoich pracowników. Istnieje prawdopodobieństwo że każde biuro posiada salkę w której pracownik będzie mógł się zdrzemnąć i chwile odetchnąć od pracy. 
Dlaczego taka firma jak GOOGLE wpadła na taki pomysł? Odpowiedź jest banalna. Chciała się wyróżnić na rynku pracy i postawiła na wygląd i komfort pracy pracowników ( zadowolony pracownik to wydajny pracownik).

Pod lupę biorę jeden z najciekawszych budynków znajdujących się w Dublinie. W porównaniu z amerykańską siedzibą, GOOGLE w Dublinie mieści się w najwyższym wieżowcu: Monteverto., który obecnie jest nazywany GOOGLE DOCKS, jest to główna siedziba GOOGLE dla Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Z punktu widzenia architektów można wspomnieć że został zaprojektowany przez Camenzind Evolution. W budynku znajduja się typowe googlowskie nazwy przestrzeni np Uczelnia Klaunów Strefa Zabawy czy Zamek

Oto kilka przykładów biur. Wszystkie są w pozytywnych kolorach, posiadają komfort pracy. Nic tylko tam pracować:









Warto wiedzieć że GOOGLE zatrudnia tam pracowników pochodzących z 38 krajów i władają 46 językami. Firma zapewnia im własną siłownię, basen, stoły bilardowe - dla mnie bomba, aż nie chce się pracować tylko bawić. Wszystko to dla kreatywności pracowników aby wymyślali dalej i dalej dla GOOGLE :)







Firma nie zapomniała również o najważniejszym czyli jedzeniu, każdy pracownik ma dostęp do bezpłatnej stołówki, w której może posilić się domowym jedzeniem - ciekawostką jest to że automaty z jedzeniem muszą znajdować sie w odległości nie większej niż 150m od stanowisk pracy.Co więcej pisać... Miejsce pracy idealne zapraszam do oglądania dalej :)











GOOGLE również zwraca uwagę na pracę w grupie. Dlatego często pracownicy spotykają się w aulach i dyskutują na różne tematy - nie zawsze związane z pracą :)

Na dzisiaj to WSZYSTKO zapraszam do komentowania, oceniania mojej pracy, i do zobacznia niebawem! :

Martianna.

25 komentarzy:

  1. Mieszkałam w Irlandii 5 lata. 5 cudownych lat i spacerów po Dublinie, którego darzę ogromna miłością, a o tym budynku nigdy nie słyszałam ;)))
    Człowiek uczy się całe życie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja. Człowiek uczy się całe życie, a GOOGLE zaskakuje zawsze swoją niezwykłą kreatywnością w tworzeniu pomieszczeń do pracy :) Pozdrawiam Marysiu :

      Usuń
  2. Byłem raz w Dublinie i od razu się zakochałem! Piękne miasto!
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    chwila-dla-zdrowia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie byłam jeszcze w tym piękny mieście, ale od czego jest wolny czas. kupić bilet i lecieć aby spędzić niezapomniane chwile w takim pięknym miejscu :)

      Usuń
  3. Piękne miejsce, zrobione z rozmachem i niezwykle nowatorskie

    OdpowiedzUsuń
  4. Robi wrażenie. Powiem Ci, że praca w grupie nie tylko w Google jest ważne, hehe :D rzeczywiście, miejsce totalnie nowatorskie. Odwiedziłabym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w porównaniu z amerykańska siedzibą GOOGLE ( googleplex) tą można odwiedzić. amerykańska jest ściśle strzezona i nawet zdjęć zbytnio z wnętrza nie ma :)

      co racja to racja praca w grupie zawsze jest ważna :) heheh

      Usuń
  5. Zdecydowanie zazdroszczę pracownikom Google! Wszystko zrobione kreatywnie i w dobrym guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A z kad masz te zdjęcia? Sama chciałabym tam pracować a nawet nie zastanawiałam się jak GOOGLE wyglada od tzw. kuchni. Dzięki

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia pobrałam (co zabawne) z wyszukiwarki google

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. O wow! Te zdjęcia mówią same za siebie. ;D Jak ja chciałabym pracować w takiej firmie Google. Sam ten wielki, kolorowy napis jest już zachęcający. Praca tam musi być czystą przyjemnością. Ta wygoda, siedzenie w takich fotelach musi być bardzo komfortowe. Następne; siłownia, bilard? To jest po prostu extra! No i jeszcze bezpłatna stołówka. Wydaje mi się, że to mogłaby być moja praca marzeń. ;D
    PS. Spodobał mi się Twój blog, może zechciałabyś wymienić się obserwacją?
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście ten budynek robi wrażenie!

    mogłabys poklikać w linki do choies w ostatniej notce na moim blogu? bardzo proszę, ponieważ staram się o współpracę, jesli tak to koniecznie napisz u mnie czym mogłabym się zrewanzować :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje z odwiedziny na moim blogu, mam nadzieję że jeszcze do mnie zajrzysz :) Z rady na pewno skorzystam.

    Pozdrawiam *.* http://board-of-feelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny taki spomysł. Szkoda, że w Polsce nie ma ;-;
    ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Polsce również posiadamy oddział GOOGLE ale oczywiście nie w takim rewelacyjnym stylu jak w Dublinie czy Ameryce :) ale powoli staramy się im dorównywać

      Usuń
  12. Ależ na fajną wycieczkę nas zabrałaś;)) warunki pracy rzeczywiście rewelacyjny i jakże wszystko oryginalnie urządzone:) Uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochana :) To mnie uszczęśliwia jeśli moim czytelnikom podoba się to co piszę :) Pozdrawiam i czekam na nowości u Cb :)

      Usuń
  13. Naprawdę świetne zdjęcia i miejsca ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo ,ale super,szkoda,że nie miałam okazji nigdy być w Dublinie ; (
    Piękne zdjęcia :*
    Dziękuję za odwiedziny :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam że jest coś takiego! Muszę to zobaczyć! Wstęp dużo kosztuje? :)

    Zapraszam na nowy wpis o moim pierwszym tatuażu :) byisiuuulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje. Praca od razu staje się przyjemna. Jest kolorowo i ciekawie, a to na pewno pobudza kreatywność. Super, że to pokazałaś. :) Cały blog bardzo mi się podoba. Zapraszam również na mojego. :)
    http://wwhatcanisayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze! Nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje, ale muszę przyznać, że aż zachciało mi się tam podjąć pracę! W takich warunkach to bym mogła pracować długo i długo... Cudownie! Może kiedyś trafię do Dublina to przy okazji wpadłabym do siedziby Google? ;)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili:
    http://cantus-cycneus.blogspot.com/
    http://wyidealizowani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja, aż trudno uwierzyć, ze takie miejsca istnieją naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Praca w Google to jedna z moich wymarzonych :)

    OdpowiedzUsuń