piątek, 29 sierpnia 2014

Kamień naturalny we WNĘTRZU


Witam, remont u mnie trwa i końca nie widać. Z jednej strony nie znoszę remontów bo to jedna wielka udręka dla domowników ale z drugiej? Wreszcie coś nowego i odświeżonego :) Więc tylko się cieszyć że jakieś zmiany zawitają u mnie w domku.

W dzisiejszym poście chciałabym brzybliżyć Wam kamień naturalny który kładziemy na ścianach w domu. Ten trend od niedawna jest w Polsce jednak coraz częściej jest stosowany...
Jednak nie jest on taki tani. Jeśli chcemy mieć kamień naturalny to musimy pogodzić się z wysokimi kosztami - piękno kosztuje jak to mówi moja fryzjerka :)
Jednak nie należy się martwić . W sklepach jest wiele kamienio podobnych wytworów z gipsu. Jednak z tego co widzę nie jest to jakoś zadawalające, z powodu łączeń, które bardzo rzucają się w oczy :(

Poniżej znajdują się specialnie wyszukane przykłady kamieni naturalnych zaczynając od ciemnych a kończąc na nieskazitelnie białych. Zapraszam! Może i Ciebie zainspiruje i postanowisz zmienić chociaż jedną ścianę u siebie w domku na kamienna :)





kamień elewacyjny



A poniżej znajduje się kamień, który zastosuje u siebie, na klatce schodowej zewnętrznej. Efekty już niedługo- jak w końcu remont się skończy. Pozdrawiam serdecznie :)

Martianna

28 komentarzy:

  1. Podzielam Twoje zdanie, co do remotów oczywiście. Też ich nie lubię.
    Jeśli chodzi kamień to mnie bardzo podobają się całe ściany wyłożone nimi. W swoim wymarzonym domu chciałabym mieć w salonie choć kawałek ściany wyłożoną czarnym kamieniem, albo czarno-białym. Myślę, że dałoby to świetny efekt.!
    Pozdrawiam recenzje-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) remonty to przyjemności i niedogodności zarazem. oczywiście nie jestem fanatykiem kamienia na całych ścianach ( w zależności od przestrzeni pomieszczenia) ponieważ kamień dosyć przytłacza... jednak jak posiada sie dużą przestrzeń to czemu nie zastosowac takiego kamienia na całej ścianie? :) dziękuję za opinię i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Bardzo fajny post! :D ♥
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie! :D

    http://donia-fashion.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się taki pomysł na wnętrze, zwłaszcza jeżeli jest to biały kamień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo zobaczysz jak wygląda na przykładzie mojego domku :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Podoba mi sie ten sposob wyglada z klasa ale tak domowo ;-)


    Co powiesz na wspolna Obserwacje?
    Daj znac u mnie ;-)

    http://cudazwlosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uważam. Klasa i elegancja za razem. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba ten pomysł, szczególnie wzór z pierwszego zdjęcia. Myślę, że ładnie by się odcinał na tle jasnej ściany. A jak kształtują się ceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to zależy czy kamień naturalny czy gips... ja kamień kupuje za za metr kwadratowy 180 zł te ceny są wysokie ale wygląda świetnie. Natomiast zwykła gipsowa imitacja jest znacznie tańsza od 60 do 12 za m2. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Różnica spora, ale z drugiej strony cos takiego robi się na dłuższy czas, to lepiej zrobić solidnie:)

      Usuń
  6. Wszystkie wnętrza tu pokazane są śliczne :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się ze się podoba :) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  7. Ściany z jasnego kamienia podobają mi się najbardziej :)))
    Udanego weekendu zycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny według mnie za ciemny i zbyt smutny.... nadaje się tylko do dużych i eleganckich powierzchni... natomiast biały pasuje do wszystkiego.
      Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
    2. Właśnie dlatego bardzo mi się podoba, bo jest uniwersalny i wygląda ekstra ;)))
      Buziaki

      Usuń
  8. Bardzo ciekawie tu u Ciebie, porozglądam się trochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) mam nadzieje ze zostaniesz na dłużej :) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Cześć, bardzo fajna notka! Liczę na więcej takich!
    Jeśli chcesz zobaczyć, jak zrobić fajne i efektowne ombre, to zapraszam na post :3
    http://sterka.blogspot.com/2014/08/diy-ideas-ombre-thats-so-easy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post! Co powiesz na OBS ZA OBS? Ty pierwsza. Jeżeli już zaobserwujesz to daj mi znać w komentarzu, a wtedy ja zaobserwuję Ciebie uczciwie :3

    http://little-cookie-xx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiemu spamowi dziekujemy. Mam nadzieje ze chociaz przeczytalas odrobine post, a nie tylko napisalas... Chociaz nie zapowiada sie, po komentarzu...

      Usuń
  11. Mam taki kremowy kamień na jednej ściance w sypialni, super sprawa!
    Pozdrawiam http://beauty-and-diet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kamień :) Sama mam u siebie podobny i efekt jest naprawdę świetny. U Ciebie też na pewno będzie wspaniale wyglądał:)
    Co do kosztów to niestety kamień jest drogi, ale mnie udało się go upolować taniej w hurtowni budowlanej heban.net. Warto poszukać w takich miejscach, bo ceny są korzystne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. witam proszę bardzo o podanie nazwy tego pierwszego kamienia...

    OdpowiedzUsuń
  14. Znakomicie wygląda ten kamień. Dodaje klasy

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypadkowo trafiłem na Twoją stronę ale nie żałuje. Bardzo Ciekawy artykuł i relacja zdjęciowa. Dziękuje za cenne informację. Pozdrowienia z województwa Lubelskiego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia doskonale pokazują jak ładnie prezentuje się kamień na ścianach, może to zachęcić do małego remontu u siebie w domu ;)

    OdpowiedzUsuń