piątek, 15 sierpnia 2014

Meble z... PALET


Witam ponownie po dłuższym czasie :) Czas wakacji spędziłam jak wcześniej pisałam w Chorwacji a teraz przeniosłam się do stolicy Małopolski - Krakowa, aby odbyć praktyki konserwatorskie
Dzisiejszy post poświęcam teraz popularnym meblom z palet.. Zapraszam!



Meble z ­pa­let to ostat­ni krzyk mody w sztu­ce urzą­dza­nia wnętrz. Po­wszech­nie do­stęp­ne, eko­lo­gicz­ne, tanie stwa­rza­ją wprost nie­ogra­ni­czo­ne moż­li­wo­ści aran­ża­cyj­ne. Można z nich wy­ko­nać nie­po­wta­rzal­ny sto­lik ka­wo­wy, wie­szak na ubra­nia, panel pod te­le­wi­zor, a nawet łóżko lub tzw. wy­po­czy­nek oraz w przepiękny sposób urządzić ogród . Poniżej znajdują się przykłady! 




OGRÓD: Meble z palet, zielone ściany z palet, stoliki, siedziska, leżaki, a nawet większe konstrukcje, jak altany to tylko niektóre pomysły, które możemy wykorzystać w swoim ogrodzie. Recykling ogrodowy jest w ostatnich latach coraz bardziej popularny, a to głównie dzięki ogólnej modzie na bycie ekologicznym.













Nawet nasze małe pociechy mogą pozyskać oryginalne legowisko zarówno w domu jak i podwórku. A przecież chodzi o to aby było i wygodnie i estetycznie w architekturze :)


ŁÓŻKO: najczęściej projektowane przez młodych, wygodne nowoczesne i oryginalne! :) każdy kto zobaczy takie łóżko będzie podziwiał i chwalił wykonawce :)



A to mój rodzynek na torcie:



To dobrze, że paleta stała się tak modna ponieważ dzięki produkowaniu i tworzeniu przesz siebie takich mebli przyczyniamy się do ponownego wykorzystania niepotrzebnych przedmiotów, które trafiłyby prędzej czy później na wysypisko, ale także uruchamiamy swoją twórczość, kreatywność, tworzymy coś z niczego. Dzięki temu w ogrodzie jak i domu powstają prawdziwe cuda.

Martianna

20 komentarzy:

  1. Ława z poduszkami - ten pomysł bardzo mi się podoba i chetnie widziałabym coś takiego u siebie na balkonie, bardzo przytulnie i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie. i na dodatek bardzo estetycznie, planuję zrobić u siebie doniczki na miętę bazylię i inne przyprawy w takim stylu... ciekawe co wyjdzie :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię te rozwiązania z palet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te palety wypełnione kolorowymi kwiatuszkami :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj bardzo ciekawy post - u mnie meble paletowe również królowały przez jakiś czas :)
    łóżko miętowe z palety - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ze Ci się podoba mój post. Mam teraz słabość do mebli z palet. Planuje skupić kilka i stworzyć coś oryginalnego do ogrodu.

      Usuń
  5. Mi też się podobają tego typu rzeczy świetnie to wygląda! :D

    http://weronikakaczmarek-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieskończona możliwość rozwiązań, świetne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  7. CIekawy blog. Coś dla mnie :)
    Zaobserwowałam Twój blog i czekam na rewanż :)
    http://aviskowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa inspiracja małym kosztem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze takim małym nowe nie używane palety nie są takie tanie. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Jestem zachwycona meblami z palet, tak oglądam i oglądam, i aż by się chciało od razu skoczyć na skup ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. witam
    mam pytanie czy orientujecie sie panie gdzie mozna dostać takie poduszki na naroznik z palet czy kanapę?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile inspirujących zdjęć. Aż człowiek ma ochotę iść i majsterkować!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Lubię majsterkować, dlatego dziękuję za inspiracje i nie mogę się doczekać, kiedy sama spróbuję coś zrobić :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Huśtawki niesamowite! W internecie jest już teraz tyle tutoriali, że udało nam się zrobić samemu łóżko do sypialni :) Z początku miałam obawy o tego typu meble we wnętrzu domu bo mam specjalistyczny materac rehabilitacyjny i myślałam , że nie może funkcjonować bez normalnego stelaża, ale śpi się wprost cudownie :) Kto by pomyślał że można zrobić takie piękne rzeczy małym kosztem!

    OdpowiedzUsuń