sobota, 23 sierpnia 2014

Ogrodowe INSPIRACJE

So pretty!

Witajcie, dzisiaj postanowiłam że zabieram Was do ogrodów, które są moim marzeniem. Od dawien dawna wraz z mamą siedzimy w ogrodzie i chcemy sprawić aby był wyjątkowy i oryginalny ( co po części już zrobiłyśmy). Dlatego chcę sprawić abyście i Wy zadbali o swój zielony kącik :) Oto kilka przykładów które mogą Was zainspirować, a które mnie już zainspirowały:

Tips on installing a DIY pea gravel garden path

Wyjście na taras czy z domu nie musi być wcale nudne! Wystarczy usypać ścieżkę z brązowego żwiru, zadbać o klomb przy płocie i jest! Skromny zadbany ogródek, w którym aż chce się siedzieć

6 Ways To Attract Birds And Butterflies To Your Garden

Dodatki. Zwykły karmnik nada inny wygląd ogrodu gdy postawimy go w innym miejscu niż zwykle i przyciągnie małych przyjaciół, którzy będą nam ćwierkać co rano nad oknem :)

Cyclone fence gate as back board to vintage  desk makes a practical potting bench. "S" hooks can be used anywhere on it to hang your tools and more.

Miejsce na narzędzia ogrodowe przeważnie są w komórkach lub w piwnicach... Ale dlaczego? Można wystawić je na pokaz ( oczywiście oczyszczone) i pokazać że to nie wynajęty ogrodnik zajmuje się ogrodem tylko TY :) 

sophisticated blue + white, always a classic combination

Altanka. U mnie w ogrodzie chwilowo jest remontowana, ale jest jednym z moich ulubionych miejsc. Wieczorami można w niej pić kawę, a w dzień schronić się przed gorącym letnim słońcem...
Altana może być zadaszona lub nie :) ( jak niżej)

nice 'green house'

Która bardziej Wam przypadła do gustu zadaszona czy otwarta?

DIY Fire pit

A teraz moja ulubiona jak dotychczas rzecz, którą się zainspirowałam, a mianowicie palenisko na grilla. Od zawsze marzyło mi się takie w którym usiądę, nabiję kiełbasę na patyk... I jest w tym roku zrobione.

Window PlantersArbors and Trellises

Wymienialiście ostatnio okna w domu? Jeśli tak to nie wyrzucajcie ich! :) Można z nich zrobić świetny ogrodowy design :)

...

Yes, please ~ outdoor grilling station!

Wrzucę jeszcze kilka przykładów, które według mnie są warte uwagi:

 Cool Luggage

Beautiful setting! Love the flagstone with creeping flowers in between.

Basket of pansies.

green chair - totally unique!!!!

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania! :)





41 komentarzy:

  1. Super inspiracje, muszę przyznać, ze dość oryginalne, szczególnie przykład z ostatniego zdjecia ;))) Udanego weekendu i przeczytania książki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie zdjęcie pokazuje ze jeżeli Ty nie usiądziesz w ogrodzie to ogród zawładnie wszystkim :) pozdrawiam i miłego weekendu :)

      Usuń
  2. Mmm taki ogród to marzenie ;3
    Altanka jak na mój gust zdecydowanie otwarta! :)
    Pozdrawiam :*

    http://fortunatelytour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Altanka otwarta ma większe możliwości co do roślin dlatego sama taką mam w ogrodzie :)

      Usuń
  3. Tal bardzo żałuję, że mieszkam w bloku ;(
    co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu shinseide u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawdę świetne inspiracje! Sama chciałabym mieć taki ogród, ale mieszkam niestety w bloku..
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te inspiracje! :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. widzialam pomysl na ognisko gdzies w internecie i bardzo mi sie spodobal, ale niestety mieszkam w bloku i nie mam mozliwosc zrobienia :(

    http://czesc-jestem-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To palenisko jest cudne! Świetne inspiracje ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne, ta zadaszona altanka cudna ♥

    queen-of-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie przepiękne inspiracje! Świetny pomysł z tym paleniskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stara walizka wypełniona kwiatkami -SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam :) sama chce coś takiego zrobić tylko szkoda mi takiej torby :) pozdrawiam cieplutko!:)

      Usuń
  12. Zawsze mi się marzyła biała altanka, a te okna w roli kwietników są po prostu boskie ^^

    and-you-will-never-know.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z białą altaną miałam do czynienia, ale jak zaczynają ją porastać kwiaty i krzewy nie jest już tak fajnie :) dlatego mam ciemnobrązową :) pozdrawiam!

      Usuń
  13. Ale świetne te inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiaty w walizeczkach, na fotelu kwietnik, nie pozwoliłabym na coś takiego :P Ale ja mam fioła na punkcie walizeczek, nie zwracaj uwagi. Ładne to wszystko, tylko bardzo trzymasz się obecnych trendów - większość na biało. U mnie meble ogrodowe są malowane brązową bejcą i też fajnie się prezentują. Chociaż w ogóle mój ogród jest utrzymany w ciepłej kolorystyce.
    http://nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe co do walizek gdybym miała taką jak te na zdjeciach też bym ich tak nie skrzywdziła :) pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  15. sliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie : http://camiii-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna jesteś.Genialny blog i ciekawy. Same pozytywy ;*
    powodzenia !
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna jesteś.Genialny blog i ciekawy. Same pozytywy ;*
    powodzenia !
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia : )

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. taki ogród to sama bym chciała mieć :P ale niestety nie mam ogrodu,heh:D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam w ogrodzie zadaszoną altankę, ale mam też takie miejsce do ustawienia stołu pod tak zwaną "chmurką" ^^

    http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/5-dniowe-wyzwanie-do-lepszego-bloga_24.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe ogrodowe inspiracje:). Świetny jest kwietni w walizce i fotel z ostatniego zdjęcia :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam Cię do mnie w odwiedziny :))
    http://inspiracjewmoimmieszkaniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo się cieszkę że podobają Ci się moje przykłady. Odwiedziłam Ciebie i jestem pod wrażeniem łazienek które nam pokazałaś :) pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  22. Nasz ogród to tragedia, ale mam wielką nadzieję, że w przyszłym roku będzie lepiej - puki co zbieram inspiracje :) Parę podkradałam - chciałabym zrobić chociaż taki murowany grill tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten murowy grill jak najbardziej polecam :) sama mam taki tylko zrobiłam go "w głąb" : i wyszedł super :D teraz można robić ognisko weekendami :

      Usuń
    2. Na szczęście mieszkamy w sporym odosobnieniu i ogniska robimy bardzo często - przynajmniej dym nikomu nie przeszkadza ;) Mogłabyś pochwalić się swoim dziełem - jestem bardzo ciekawa jak się prezentuje :)

      Usuń
  23. Zachwyciłam się fotelem z ostatniego zdjęcia. Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak będę miała swój dom z ogrodem to marzy mi się taki cudowny ogród!


    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny design bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale te rzeczy , miejsca są piękne !
    Tylko trzeba mieć dom ,no i kawałek ogródka ... :(
    Bardzo fajny blog !
    + OBSERWUJĘ <3

    http://magiclookandstoriespolish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawe pomysły nadające ogrodowi klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A u mnie w ogrodzie jeszcze tyle do zrobienia... oglądając tak się rozmarzyłam... muszę dalej działać u siebie może kiedyś będzie u mnie tak jak na tych zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń