wtorek, 2 września 2014

Ptaszki w moim domu...


Ostatnio bylam na zakupach u jubilera, miałam kupić przyjaciółce łańcuszek na urodziny a wyszłam z dwoma pięknymi ptaszakmi solniczką i pieprzniczką. Pan Wojtek wie ze uwielbiam takie pierdółki i dlatego zawsze mi jakieś znajduje :) tym razem stare dwa srebne pisklaczki wylądowały u mnie w kuchni :) Musiałam je oczyścić bo swó wiek już mają ( ok 30 lat) dlatego szmatka, płyn do czyszczenia srebra i jest :)

Poniżej znajduje się kilka zdjęć moich małych domowników :) Co sądzicie? Czyż nie są słodkie? Aż zal było nie brać :) Pozdrawiam cieplutko!



30 komentarzy:

  1. Urocze ptaszynki wpadły w Twoje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he, he wiem :) ( cóż za skromność z mojej strony ) dziekuję bardzo :)

      Usuń
  2. Stare, ale wyglądają jak nowe. Wyglądają pieknie i do glowy by mi nawet nie przyszło, że to solniczka i pieprzniczka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mnie malenstwa zaskczyly ale prezentuja sie swietnie ;) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Nie wyglądają na aż 30 lat ;o! Pomysłowe

    http://laura-ss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak sa i beda ze mna przez kolejne tyle ;) pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetne są! Mi by do domu nie pasowały, ale bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie bardziej nowoczesny masz domek ode mnie. Ja w moim domku idę w klasykę... a nowoczesność... będzie dopiero jak się wyprowadze

      Usuń
  5. cudowne :) zapraszam obs za obs ? + http://exclusivefashionandtrends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze ptaszki przypadly do gustu ;))

      Usuń
  7. na prawde robią wrażenie ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ciesze się ze się podobają. Tez uważam ze są słodkie :))

      Usuń
  9. Piękne cacka! Sama bym takie przygarnęła gdyby tylko nadarzyła się okazja... Początkowo pomyślałam ,że oddasz je koleżance, ale decyzja , że zostają przy Tobie jest słuszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam niedyskretne pytanie, za ile można cos takiego nabyć?:) Bardzo podobają mi się te ptaszki, oryginalny pomysł i bardzo elegancka dekoracja.

    Pozdrawiam serdecznie

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam je za 80zł :) wiec jakoś cena nie wygurowana :)

      Usuń
  11. Słodziaki, bardzo mi się podobają :)) Nie dziwię się, że uległaś ich urokowi :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne są !! Na pewno zwrócą uwagę każdego. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ są cudne, nie dziwie się wcale, że podbiły Twoje serce. Bardzo mi się podobają, są niezwykle stylowe:)) Pozdrawiam Cię słonecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ptaszki są śliczne! Takie zakupy bez nastawień są najlepsze :)
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. ...jak się błyszczą !!!
    Piękna robota...
    ...też mam słabość do fruwających ;)
    U mnie zazwyczaj ceramiczne, drewniane lub plastikowe;)
    A jaki to płyn? Mam zawsze problem doczyścić...
    Błyszczące pozdrowienia zostawiam ;)

    OdpowiedzUsuń