sobota, 20 września 2014

Vogue dla architektury wnętrz


Vogue jest to amertkański magazyn skierowany do kobied, wydawany już pod koniec XIX wieku po dzień dzisiejszy. Dotyczy przedewszystkim mody, życia gwiaz ale od niedawna zawiera artykuły o polityce i z dziedziny sztuki. Przez wielu jest uważany za najważniejsze kobiece pismo w świecie mody i modelingu.
Szukając zdjęć do kolejnego posta natrafiłam na kilka z serii VOGUE dla architektury wnętrz i zostałam tymi wszystkimi wnętrzami oczarowana :). Każde zdjęcie do sesji jest starannie, perfekcyjnie i nienagannie przygotowane. Na zdjęciach widać że liczy się nawet najmnijeszy szczegół. Chcę podkreślić że rzadko można się spotkać z tak profesjonalnie przygotowanym planem zdjeciowym :) Ale coraz częściej się to zdarza. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zapoznania się ze zdjeciami bo naprawdę WARTO!
















A teraz czekam na Waszą wypowiedź :)



34 komentarze:

  1. Ah!! Piękne !!
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście plany zdjęciowe, bądź te wnętrza są przygotowane co do najmniejszego szczegółu, perfekcyjnie. Podzielam Twoje zdanie, że są one rzeczywiście przepiękne, estetyczne i staranne :) Sama chętnie bym zamieszkała w jednym z takich wnętrz. :)
    Pozdrawiam:
    : http://myzoneoffashion.blogspot.com/2014/09/khaki-pants-spodnie-khaki-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że mają też coś dla home decor. Piekne wnętrza, ale takie typowo amerykańskie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomieszczenia te robią naprawdę duże wrażenie.
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne! Gdybym miała tylko pieniądze i wiedziałabym gdzie znaleźć takie piękne meble, to chyba bym co rok robiła remont. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia :) Już obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pomieszczenia, widać, że wkładają dużo pracy w umeblowanie i udekorowanie ich.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne pomieszczenia :)
    http://unusual-planet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Vogue, od roku prenumeruję :) zaobserwowałam, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, jak i zdjęcia:)

    http://xcyzf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post i fotografie ;)
    Zapraszam do mnie, mnaruszewicz.blogspot.com

    Pozdrawiam M. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne te pomieszczenia, można czerpać inspiracji bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe wnętrza i duża dawka ciekawych inspiracji;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopracowane w najmniejszym szczególe, perfekcja :)
    Fajne - pokazują ogromne możliwości i są inspirujące.
    Pozdrawiam weekendowo!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak widać ze ludzie siedzą i pracują nad tymi wnętrzami aby były pięknie dopracowane co do każdego szczegółu

      Usuń
  15. Większość kompletnie nie w moim stylu, lubię rustykalne, lekko minimalistyczne i nieco eleganckie wnętrza, a w tych albo za dużo drobiazgów albo za bardzo minimalistyczne :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo się dzieje w tych wnętrzach, pełno przedmiotów, ale mimo wszystko są piękne, choć ja jestem minimalistką, więc trochę bym "odjęła". Zapraszam do mnie http://everydaydesignforlife.blogspot.com/ i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wnętrza bardzo urokliwe
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście zdjęcia robią wrażenie, każdy szczegół w prezentowanych pomieszczeniach jest dopracowany, idealnie dobrany. Pięknie i bardzo inspirująco!:)) Uściski:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe wnętrza! Szczególnie podoba mi się to pierwsze!
    Widać, że to tak jak Vogue -wnętrza z klasą i smakiem, nieco przeładowane, ale tak, że jeszcze nie czujemy się przytłoczeni :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) miło mi to słyszeć. Również pierwsze zdjęcie mi się podoba najbardziej :))

      Usuń
  20. Rzeczywiście zdjęcia są mega!

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Specyficzne wnętrza dla typowej amerykańskiej rodzinki w dodatku zamożnej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Inspirujące wnętrza,szczególnie jak skupimy się na szczegółach. Przepych i bogactwo bijące z nich to nie moja bajka,ale fakt,że są dopracowane.
    Jak dla mnie eklektyzm w dobrym tego słowa znaczeniu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe, inspirujące wnętrza. Zapraszam na moją stronę, na której dostępna jest oferta różnego rodzaju kominków

    OdpowiedzUsuń