piątek, 12 września 2014

wyjazd. konkurs. nagrody. prośba.

Wreszcie czuje wakacje. Chociaż jest już prawie połowa września.  Zbliża się koniec remontu w domku wiec niedługo nowy wpis i o tym. Ale co ważniejsze w przyszłym tygodniu idę na rozmowę do mojego byłego liceum o pozwolenie na prowadzenie zajęć z rysunku architektonicznego. Oczywiście za free. Nie chodzi mi o zarobek ale rozwijanie pasji rysunkowej jak u mnie( miałam taką możliwość ale odpłatnie) a dobrze wiemy ze nie wszystkich stać aby płacić 100zl za 2 godziny nauki...



Do poniedziałku wiec nie będę aktywna z powodu mojego wyjazd Kraków - Zakopane takie małe wakacje pod koniec.

Mam również wielka prośbę.  Biorę udział w konkursie na www.pastelowakropka.pl , jestem pod nickiem Marianna/Martianna błąd który zostanie poprawiony.  Wystarczy ze napiszecie komentarz z moim numerem nickiem czyli 1.Martianna  również dla głosujących są przewidziane nagrody w fot vaucherow do sklepu!

Pozdrawiam i do zobaczenia :)

16 komentarzy:

  1. Kraków-Zakopane moje okolice :D
    miłęgo wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo właśnie jadę busem do Krk i stoję w korku :))

      Usuń
  2. Udanego wypoczynku!!! Ja w sierpniu zaliczyłam te dwie miejscowości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz :) mam nadzieje ze wyjazd udany jak u mnie :)

      Usuń
  3. Udanych wakacji Martynko. Wypoczywaj i naciesz się wolnym czasem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kraków jest piękny :)
    zapraszam na konkurs - http://martienna.blogspot.com/2014/09/oasap-giveaway.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post. oraz fajny blog.
    Zapraszam do mnie na nową piosenkę http://ryczeconoc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypoczywaj sobie, a po powrocie daj znać :)
    Pa Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ze wrócę z dawka nowych pomyslow:)

      Usuń
  7. Oj dawno mnie nie było w Krakowie...

    Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wyjazd naprawdę udany. Chwila odpoczynku od codziennej rutyny

      Usuń
  8. Zagłosowane, udanej wyprawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za każdy głos oddany na mnie ;)

      Usuń
  9. Zagłosowałam i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń