sobota, 11 października 2014

Akademik według mojego pomysłu


Ostatnio bardzo zaniedbuję bloga, ale to się musi w końcu zmienić! Grafik mam już tak ustawiony że tygodniowo będę dodawała około 2-3 postów. Nie jest to jednak taka ilość która by mnie zadawalała ale jak przewodnicząca i studentka mam swoje obowiązki... Ale cóż przejdźmy do dzisiejszego posta:


Akademik, większości ludzi kojarzy się ze starymi meblami brzydką podłogą i ogólnie niezbyt atrakcyjnym wyglądem. Jednak ja postanowiłam temu zaprzeczyć! Mieszkam na akademiku w Raciborzu na nowo oddanej do użytku części. W skład pokoiku wchodzi szafa, biurko i półka na książki. Skromnie ale gdy przywiezie się kilka swoich szpargołów pokoik nabiera życia! :)

Mieszkam ze współlokatorką więc fotografowałam tylko swoją skromną część pokoiku. Większość rzczy pochodzi ze sklepu IKEA chociaż ostatnio udało mi się upolować słynny kocyk z Biedronki w moim ulubionym kolorze burgundowym :) Zapraszam do zapoznania się ze zdjęciami! 




21 komentarzy:

  1. Akademik wg Twoje pomysłu mega nowoczesny :), a pokoik fajny, w wszystko co powinno w nim być jest :).
    Pozdrawiam. Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za pozytywną wypowiedź. nawet nie wiesz jak coś takiego cieszy! pozdrawiam

      Usuń
  2. Jak się chce to można, czasem nawet kilka detali może zmienić miejsce :))
    Miłego weekendu zycze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie w 100% nawet kilka rzeczy wprowadzić do wnętrza a zupełnie inaczej prezentuje się wnętrze! pozdrawiam

      Usuń
  3. Zapraszam do starego , nowo otwartego pastelowego domku a szczególnie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że wpadnę dziękuję za zaproszenie

      Usuń
  4. Z tym jak się kojarzą pokoje w akademikach to się zgodzę, ale udowodniłaś, że niewiele trzeba aby nadać trochę życia pokoikowi :)

    pozdrawiam
    http://agysiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że przypadł Ci do gustu mój projekt. pozdrawiam

      Usuń
  5. Przytulne miejsce do nauki i odpoczynku stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że tobie również się to podoba! pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. masz smykałkę do tych rzeczy!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na razie moje pierwsze realizacje ale cieszę się że znajdują się ludzie którym się to podoba! pozdrawiam

      Usuń
  7. dobry pomysł :)

    Skomentujesz lub zaobserwujesz jeśli ci się spodoba mój blog? Będzie mi ogromnie miło i z przyjemnością zrobię to samo u ciebie :*

    http://malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że tobie również się podoba!

      Usuń
  8. Miło i przytulnie :). Ładnie dobrane kolory, podoba mi się :) Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło tam. Chciałabym mieszkać w takim pokoju. Bardz przytulnie. Sama mieszkasz czy ktoś z Toba to organizował? btw dziś kupiłam sobie takiego samego lapka jak Ty na http://www.agito.pl/ :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Skromy schludny pokoik bardzo fajny dodawaj posty fajnie i ciekawie się je czyta nie zaniedbuj bloga naprawde

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna aranżacja :) Swoją drogą warto mieć w akademiku jakiś głośnik i dobry sprzęt grający, żeby urządzić na korytarzu spontaniczną imprezkę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrząc na Twój pokój zaczynam żałować, że poszedłem na studia zaoczne i ominęła mnie możliwość mieszkania w akademiku. Kto wie co by się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem, jaki kierunek studiujesz, ale fajnym pomysłem byłby jakiś plakat na ścianę np. ze wzorami na całki, tablicami chemicznymi lub czymś w podobie. Może to naprawdę ułatwić życie :)

    OdpowiedzUsuń