sobota, 8 listopada 2014

Projekt O.K Office&Cinema


Witam ponownie po dłuższej przerwie. Moje życie wbiegło na nowy tor. Podjęłam takie a nie inne decyzje dotyczące mojego osobistego życia. Postanowiłam podzielić życie przyszłego architekta jak i obowiązków uczelnianych jak i prywatnych.
Ruszyłam jak już wcześniej wspominałam z kursem rysunku odręcznego w mojej starej licealnej szkole. Koło rysunkowe zdobywa coraz większe zainteresowanie. Aktualnie zajmuję się prowadzeniem 8 osób. Jest to niewielka grupka jednak, są to ludzie których cenie niesamowicie. Dlaczego? Ponieważ zaufali mnie. Ale o tym niebawem. Dzisiaj chciała przedstawić Wam kochani czytelnicy mój projekt. O.K Cinema&Office. ZAPRASZAM!

Projekt nie należał do najłatwiejszych. Jak wszystkie moje projekty. Zazwyczaj moje projektowanie polega na tym że przez pierwsze 2 miesiące szukam pomysłu a później włączam najwyższe obroty i produkuję to co chce. Tak samo było z tym projektem. Przez dłuższy czas nie potrafiłam dobrze przelać pomysłu na papier. Jednak po upływie 1.5 miesiaca udało się i ruszyłam z pracą. Inspiracja. Inspiracja w projektowaniu jest najważniejsza. Jak mój prowadzący mówi: " najpierw poszukaj inspiracji a później działaj" tak stało sie i w tym projekcie.
Drugą najważniejsza rzeczą za którą jestem ceniona na uczelni to badanie terenu projektowego. Od tego zazwyczaj zaczynam. Przeprowadzam dogłębną analizę terenu opracowania. Według mnie niekiedy jest to wazniejsze od samego projektu. Ale to tylko i wyłącznie moje założenie.
W sumie nie mam już więcej do powiedzenia proszę o ocene plansz projektowych. Jeśli macie jakieś pytania piszcie! Na wszystko odpowiem!


Ponieżej znajduje się link do prac studentów mojego kierunku: zagospodarowanie Placu Długosza w Raciborzu zachęcam do zapoznania się z pracami!

 http://www.naszraciborz.pl/site/art/3-kultura-i-edukacja/0-/38310-tak-mo--380-e-wygl--261-da--263--plac-d--322-ugosza--studenckie-inspiracje-w-raciborskiej-przestrzeni.html#8

11 komentarzy:

  1. Super sprawa z tym kółkiem :)) - świetnie, ...ale co do oceny rysunków i terenu nie mam pojęcia :)
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się że podoba Ci się mój pomysł.... Co do oceny rysunków przez 4 lata słuchałam jak oceniają profesorowie i doktorzy więc nabrałam wprawy w tej dziedzinie :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. 8 osób, dla których warto. 8 osób, które mobilizują. 8 osób, od których wszystko sie zaczyna! Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Marysiu za takie ciepłe slowa! Motywują mnie do dalszego działania!

      Usuń
  3. Czytam z rozdziawioną gębą...pisałam już wielokrotnie, że kierunek artystyczny to moje marzenie ( tylko latka lecę ;) a jakoś nie działam w tym kierunku. Kibicuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się że tak myslisz. A rysunek jest dla mnie od dawien dawna wielką pasją i nie chce tej pasji kończyć! pozdrawiam!

      Usuń
  4. Wiele się u Ciebie dzieje i świetnie sobie radzisz. Fantastyczna sprawa z kółkiem artystycznym. Pozdrawiam Cię ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj z tym się zgodzę moje życie to jeden wielki kalendarz który jest zapełniony do końca grudnia ale moim zdaniem warto!:) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Kółko artystyczne to genialny pomysł. Kibicuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje, że ten projekt wyjdzie, bo to genialny pomysł.
    Zapraszam do zapoznania się z ofertą mojej firmy zajmującej się sprzątaniem różnego rodzaju pomieszczeń.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale to pięknie wygląda i efektownie, mam nadzieje że projekt wypali. Poczekamy zobaczymy zresztą !

    OdpowiedzUsuń