niedziela, 16 listopada 2014

Projekt Przystań & XXII Zjazd PSRP


Co tydzień coś nowego na arch-martianna. Dzisiaj zapraszam Was do zapoznania się z projektem przystani wodnej, który wykonałam w ubiegłym roku akademickim na projektowaniu architektonicznym u Profesora Gettera. Z projektem jak zawsze nie było łatwo bo mam odmienny punkt widzenia co prowadzący ale jak w końcu dojdziemy do porozumienia to powstaje całkiem dobry projekt jak to sam Profesor powiada :) Zapraszam!


W projektowaniu zawsze chce połączyć dwie najważniejsze rzeczy: wygląd budynku z funkcją I w tym przypadku udało mi się to w 100%! - to jest jedyny projekt jak na razie który stworzyłam w oparciu o dwie żelazne zasady projektowania.
Inspiracją do projektu była dla mnie mewa, a tak naprawdę jej skrzydło. To ono jest kształtem bryły budynku  ( jak sami zauważyliście na planszy numer 1).
Wizualizacja i sama bryła w wykonaniu była bardzo ciezka sam dach przysporzył mi dużo trudności, ale co to za projekt który zrobi się bez problemów?
Makieta która jest na górze, była miała wymiary 75cm x 40 cm - wielka aż cudem dotarła na uczelnię, wykonanie jej zajeło mi ok 20 godzin zegarowych przyznam szczerze że nie pamiętam końca klejenia ostatnich fragmentów. Ale cóż takie życie. Liczy się przecież efekt końcowy! W takim razie zapraszam do galerii i zadawania pytań odnośnie projektu!




A teraz trochę informacji z poza murów mojej uczelni. W niedzielę 9 listopada miałam przyjemność uczestniczyć jako delegat Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu w XXII Zjeździe Parlamentu Studentów RP na którym to zjeździe miałam przyjemność uczestniczyć w wyborze nowego Przewodniczącego PSRP. Jest to dla mnie niesamowite doświadczenie z którego wyniosłam wiele informacji jak powinien działać dobry samorząd i jeśli mam jakieś problemy to do kogo się z nimi zwracać. No i oczywiście jako PWSZ mamy co świetować. Wygrał kandydat którego poparły PWSZ na ostatnim forum we Włocławku.
Mateusz Mrozek - nowy Przewodniczący PSRP! Gratulacje dla Mateusza i życzę mu aby osiągnął to WSZYSTKO co chce w swojej kadencji! Poniżej znalazły się moje dwa zdjęcia ze Zjazdu jak i zdjęcie z nowym przewodniczącym! Pozdrawiam czytelników!






4 komentarze:

  1. Super! Zdolna jesteś wiec nie mogło wyjść inaczej! Gratuluje super projektu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Marysiu cieszę się żę Ci sie podoba! Nawet nie wiesz jakie to dla mnie ważne! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Gratuluję Martynko wspaniałego projektu :) Podoba mi się, że do stworzenia projektu zainspirowała Cię mewa. warto czerpać inspiracje z otaczającego nas świata, a zwłaszcza z natury. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje bardzo dobrego projektu.

    OdpowiedzUsuń