sobota, 1 listopada 2014

Usprawiedliwienie


Obiecywałam że posty będą dodawnane często... Jednak sie z tego nie wywiązuje. Niestety. Jednak studia, sprawy uczelniane trochę czasu mi kradną i po prostu się nie wyrabiam z niczym :) Jednak raz na jakiś czas aż sytuacja u mnie się nie uspokoi napiszę ciekawy post, który mam nadzieję Wam kochani czytelnicy się spodoba! A dzisiaj zapraszam na relację z wernisażu, mój wyjazd na forum PWSZ Polska do Włocławka i...


WERNISAŻ PRAC STUDENTÓW ARCHITEKTURY...

Jak już wczewśniej zapowiadałam, pojawił sie w końcu post z wystawy nasztch prac! Moją wielką radość sprawiło to że zostały ukazane moje trzy projekty: "Dom artysty" - o którym wcześniej już pisałam, "Przystań wodna - HARBOR" oraz projekt "Cinema& Office O.K" Bardzo mnie cieszy że ciężka praca którą wkładam w każdy projekt zostaje doceniona przez wykładowców :)
A jeszcze bardziej ucieszyła mnie miła niespodzianka od strony władz mojego kierunku. WYRÓZNIENIE, którego się nie spodziewałam, wręczone w obecności wszystkich zgromadzonych na wystawie ( również wiceprezydenta miasta), nie ukrywam że się zwruszyłam. To takie miłe jak w kończu docenią Twoją cieżką pracę nawet zwykłą książką :)
A teraz koniec pisania zapraszam do galerii!
Przypominam również że blogerki Kasia Wieczorek i Pati Niewolska z bloga: www.archpassiondesing.blogspot.com i Agata Kandora z www.artkandora.blogspot.com również pokazały swoje projekty!















FORUM PAŃSTWOWYCH WYŻSZYCH SZKÓŁ ZAWODOWYCH WE WŁOCŁAWKU...

Pierwszy ( i mam nadzieję że nie ostatni) raz miałam przyjemność zostać zaproszona jako przewodnicząca RUSS na takie forum... Przyznam szczerze: nie wiedziałam o co w takim czymś chodz, jak zobaczyłam harmonogram to się wzdrygłam. Zupełnie nie wiedziałam o co w tym wszystkim chodzi... Ale na szczeście dział promocji powiedział do mnie: " Martyna jedź! To fajna zabawa poznasz ludzi i dowiesz się wszystkiego co chcesz!" No ok. Jadę! :) I pojechałam! Śmieszna sprawa zaszła już na starcie... padł mi w aucie akumulator... na szczęście miałam alternatywe: samochód mamy :) Więc z małym opóźnieniem w końcu dotarłam przejeżdżając prawie 400km w jedną stronę. Jak moje wrażenie? Mega POZYTYWNE! Nigdy nie miałam doczynienia z czymś takim i bardzo żałuję. Każdego uczestnika o co się nie spytałam to dostałam odpowiedź. Mega, mega, mega dziękuję za czas poświęcony mi! :) Ale forum to nie tylko siedzenie na wykładach i słuchanie ludzi to też niesamowita integracja student- student i dobra zabawa! :) Zdjeć w sumie nie będę umieszczać bo sama się ich boję! Ale macie kilka:






WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO SAMORZĄDU...

jak wiadomo mój kochany samorząd uległ rozpadowi. Ale jak każdą zabawkę trzeba poukładać i skompletować. tak się i stało z moim samorządem. Wybory zostały przeprowadzone w ciągu dwóch dni. Ilość studentów którzy oddali głos była ponoć rekordowa. A mianowicie 282 studentów oddało głos. Dział promocji się mnie zapytał "Martyna jak ty to zrobiłaś?" a ja odpowiedziałam z śmiechem: " blokowałam wyjście z uczelni albo zastraszałam" (zastraszanie było powiedziane w żarcie!) po dwóch trudnych dniach musiałam z moimi dziewczynami (szanowna komisja wyborcza) podliczyć głosy... Wynik dwóch kandydatów był bardzo wyrównany ale w końcu... wygrał Igor T. - chłopak z architektury wiec wszystko zostanie w rodzinie i mam godnego zastępce! :) 



HALLOWEEN NA AKADEMIKU
Koleżanka z roku Kasia M. postanowiłą urządzić imprezę którą mieliśmy zapamiętać do końca naszych upiornych dni... i co gorsza zapamiętaliśmy! 

Więc mam małe usprawidliwienie mojej nie-obecności! :)




17 komentarzy:

  1. :) Martynko - nieobecność dla mnie usprawiedliwiona :)
    Gratuluję wyróżnienia i cieszę się razem z Tobą :)
    Wczoraj widzę, że zabawa "straszydeł" :) bardzo udana :D
    Śle buziaki :) Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że się usprawiedliwiłam! :) co do zabawy była przednia :) ale co tu pisać. raz na jakis czas można się dobrze pobawić! :) pozdrawiam!

      Usuń
  2. Tak studia pochłaniają wiele czasu widzę że, zabawa Halloween była udana. Pozdrawiam .Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pochłaniają i to nie mało czasu. Az zaczyna brakować czasu dla siebie. Dobrze ze niekiedy zdarzy mi się odskocznią od tego i można się trochę zabawic :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Serdecznie gratuluje wyróżnienia Kochana, nie masz nawet co się usprawidliwiać, w końcu efektywne relane życie zawsze powinno być na pierwszym miejscu :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo Marysiu za Twoje słowa! :)

      Usuń
  4. Super, gratuluję...są rzeczy ważne i ważniejsze ;-). Dobrego dnia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo za miłe słowa! Szczególnie od takiej bloggerki jak ty Olu!

      Usuń
  5. Gratuluję wyróżnienia! A nieobecnością się nie przejmuj, każdemu może zdarzyć się, ze nie wyrabia się z obowiązkami. A przecież są rzeczy ważniejsze od bloga :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę że usprawiedliwienie zostało uznane przez wszystkich czytelników! pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Teraz napiszę pewnie banał, ale studia i nauka są najważniejsze :)) więc jesteś usprawiedliwiona...Gratuluję wyróżnienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! :) studia niby są najważniejsze jednak blogowanie dla mnie ma wielkie znaczenie! pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Martyno
    gratulacje! fajnie gdybyśmy mogli zobaczyć więcej szczegółów twoich projektów
    czy zamierzasz je pokazać?
    Tomek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie projekty które tworzę są publikowane na stronie. zapraszam w takim razie do zapoznania się z nimi!

      Usuń
  8. Bardzo ciekawa wystawa. Oby więcej takich relacji na blogu! Bardzo dobrze przybliżają one informacje na temat nowoczesnej architektury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę fajny event. W dodatku ktoś zrobił ładne zdjęcia. No pełen szacunek z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze rzeczy najpierw, dlatego uważam, że słusznie robisz kiedy w pierwszej kolejności skupiasz się na studiach :)

    OdpowiedzUsuń