środa, 24 grudnia 2014

WESOŁYCH ŚWIĄT!


Aby Święta Bożego Narodzeniabyły 

Bliskością i Spokojem,

a Nowy Rok – Dobrym Czasem.

- Konstanty Ildefons Gałczyński



Ukochany cytat przekazuje moje życzenia świateczne, które kieruje do każdego czytelnika i moich ulubionych bloggerek:
-Marty z bloga:  www.domekprzylesie.blogspot.com
-Marysi z bloga: www.cleo-inspire.blogspot.com
-Kasi z bloga: www.ilobahie.blogspot.com
-Oli z bloga: www.ozebrze.blogspot.com
-Kasi z bloga: www.conchitahome.blogspot.com
-Agacie z bloga: www.artkandora.blogspot.com
-Pati &Kasi z bloga: www.archpassiondesing.blogspot.com

 A teraz pokażę Wam kilka dekoracji świątecznych które zagościły w moim domu! 

Stroik świąteczny mojego autorstwa. 

Od dawna w moim domu nie ma wielkiej choinki ponieważ zajmuje wiele miejsca dlatego znalazłam alternatywe w postaci starego kwietnika który postanowiłam ubrać w girlandy świateczne: efekt jest zaskakująco dobry i nadaje staremu wnętrzu świetny klimat wieczorami!

Na koniec rodzinka aniołków autorstwa kobiet w mojej rodzinie! Każda z nas co roku tworzy takie maleństwa które zdobią nasze mieszkania.  


Jeszcze raz chcę powiedzieć Wszystkim WESOŁYCH ŚWIAT!!


23 komentarze:

  1. Martynko, zdrowych, wesołych Świąt Bożego Narodzenia przepełnionych rodzinną atmosferą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu przepraszam nie ujęła Cię w życzenia! Dziękuję bardzo kochana za życzenia!

      Usuń
  2. Wesołych Świąt Martynko pełnych miłości,spokoju i pięknych rodzinnych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci pięknie! Ja Tobie również życzę spełnienia wszystkich marzeń, spokoju w rodzinnym gronie i samych pyszności na stole :) Pozdrawiam świątecznym zapachem mandarynki i świerku, który wypelnia mój dom od kilku dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Już co prawda po świętach, za to zdążę pożyczyć Ci udanego Nowego Roku :))) Baw się wystrzałowo w sylwestra !!! U nas za to co roku choinka jest ogromna!!! Domena taty - wybór i ubieranie ;) Jak już wprowadzimy się z moim P. do naszej stodoły, to raczej będziemy wybierać najmniejsze i najbrzydsze drzewka - te niechciane , bo zawsze mi ich szkoda ;)
    Ja również gustuję w co poniektórych blogerkach, które wymieniłaś :) Super babki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku Martynko.
    Samych sukcesów !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze są te aniołki. :) Moja siostra kiedyś uczyła się takie robić.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. :)
    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Swiat! Girlandy w starym kwietniki świetny pomyśl a aniołki, zazdroszcze. Ja nie potrafię choć kiedys chciałam się nauczyc... Szczęśliwego nowego roku! Zapraszam do siebie w wolnej chwili www.fashionstyist.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych, ale już niedługo wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne ozdoby choinkowe.Długo zajmuje Ci zrobienie jednej? Po zrobieniu spryskujesz je czymś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazwyczaj spryskuje się je lakierem do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Planujesz zrobić coś podobnego na święta wielkanocne? Zapraszam na moją stronę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe jak ten czas leci.... już mamy lato za pół roku znowu gwiazdka :) a ja jeszcze pamiętam starą

    OdpowiedzUsuń
  14. A jest ktoś komu się nie podoba? :D ja też nie należę do tych osób

    OdpowiedzUsuń