środa, 11 marca 2015

PIERWSZA NAGRODA W KONKURSIE BRICK AWARD 2015

Jeszcze do mnie to nie dociera co wydarzyło się ubiegłej nocy... A mianowicie ja i moje najbliższe przyjaciółki po fachu Justyna Lebiedzik i Karolina Krupa zdobyłyśmy PIERWSZĄ NAGRODĘ W KATEGORII BEZ REALIZACJI - STUDENT w konkursie ogólnopolskim BRICK AWARD2015



Komentarz Jury: Nagrodę w kategorii Projekt bez realizacji – projekty przygotowane przez studentów kierunków architektonicznych przyznano dla opracowania konkursowego Brick to Heaven, studentek: Justyny Lebiedzik, Martyny Dziurskiej, Karoliny Krupy. Jury uznało ten projekt za intrygujący wyraz struktury przestrzennej, której wartość znaczeniowa wiedzie do odkrywania coraz głębszych skojarzeń kulturowych i filozoficznych. Dostrzeżona inspiracja formą jednego z najpowszechniej stosowanych elementów budowlanych – ceramicznego bloczka szczelinowego – przemienia za pomocą architektonicznego warsztatu codzienność w poezję. Stanowi spotkanie współczesnego z odwiecznym i pokazuje, że przeżywanie architektury może wieźć odbiorców w sfery przeżyć metafizycznych.
 
Studentki: Justyna Lebiedzik, Martyna Dziurska, Karolina Krupa, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu



Jedno wielkie WOW i niedowierzanie...  Nic tylko dziękować i cieszyć się że projekt został doceniony! Pozdrawiam



Patronat honorowy:

Zarząd Główny Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP).

sarp

Patronat konkursu:

Fundacja Centrum Architektury

centrum_architektury

Patronami medialnymi konkursu są: ARCH, Architektura & Biznes, Architektura Murator, Świat Architektury, Tok FM, bryla.pl, culture.pl.
BA patroni

65 komentarzy:

  1. Serdeczne Gratulacje!!! Z pewnością zasłużone :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Tobie i Twoim koleżanką :) Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje. Należała Ci się ta nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :)
    Zapraszam na moją stronę, na której dostępna jest szeroka oferta mebli na zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! To już jest jakieś konkretne osiągnięcie, które robi wrażenie w CV ;) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to połączyłyście w projekcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że ten projekt niedługo wejdzie w życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyłączam się do gratulacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Świetny projekt to i wygrana wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. profesjonalne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wreszcie, też czekałem na ogłoszenie tych nagród i wcale się nie zawiodłem na wynikach prac było multum i co do mojego doświadczenia to wszystkie były dobre a i tak wybrali najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulować gratulować, zawsze w Ciebie wierzyłem i się doczekałem to była tylko kwestia czasu ! Tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że wam się udało :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra robota, gratulki!: )

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze z czym mi się skojarzył obiekt na zdjęciu to... cegla. Okazało się, że całkiem słusznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielkie gratulacje za zwyciestwo, nalezalo sie w 100 %

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby tak dalej gratulacje ! To jest coś pięknego POLSKA POLSKA !!!! TO JEST TO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. No nieźle w 100% zasłużona!

    OdpowiedzUsuń
  19. czy to miejsce na zdjęciu faktycznie istnieje?

    OdpowiedzUsuń
  20. Brawo Gratulacje! Super blog

    OdpowiedzUsuń
  21. No tak, a czemu ma niby nie istnieć? Wygląda nieziemsko ale takie coś jest. A poza tym to blog naprawde wymiata muszę przyznać. Mnie ostatnio ugryzł kleszcz i na http://boreliozaonline.pl/oficjalne-stanowisko-na-temat-leczenia-boreliozy poczytałem ważne informacje co z w takiej sytuacji zrobić. polecam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje, cieszę się, że wszystko się dobrze ułożyło :)

    OdpowiedzUsuń